موج زندگی

برای تازه شدن هیچ وقت دیر نیست زندگی ادامه داره...

موج زندگی

برای تازه شدن هیچ وقت دیر نیست زندگی ادامه داره...

موج زندگی

ما در تلاشیم وبلاگی طراحی کنیم تا بتونه پاسخگوی نیاز های شما عزیزان باشه...

پس با نظرات سازندتون به بهتر شدن وبلاگ کمک کنید.

لازم به ذکره که نظرات شما حتما مشاهده و پیگیری میشه.

منتظر شما هستیم.

کپی باذکر منبع و یه دونه صلوات آزاده ( ;

با موتور روشن تصمیم بگیرید!

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۳۲ ق.ظ

به نام خدا

می گویند یک جراح قلب مشهور ماشینش خراب شد . به ناچار به سراغ مکانیک رفت تا موتور

ماشین را تعمیر کند . مکانیک در حالی که مشغول تعمیر ماشین بود ، و نیاز استاد به کار خود می

دید ، در حین کار خطاب به استاد جراح گفت :(( استاد! من هم عینا" مانند شما کار می کنم مگر

موتور ماشین قلب ماشین نیست . من هم عین شما این قلب را باز می کنم و رگها و لوله هایش

را بیرون می آورم ، تعمیرشان می کنم و اگر لازم شد عوضشان می کنم و وقتی کار تمام شد

دوباره موتور را جمع می کنم و همه چیز مثل روز اول می شود . درست مثل همین کاری که شما

با قلب مردم می کنید. پس چرا مردم این قدر برای شما به عنوان استاد ارزش قائل اند !؟

استاد جراح لبخندی زد و به سمت مکانیک خم شد و در گوشش نجوا کرد:((بله حق با توست! کار

تو شبیه کار من است. اما اگر می توانی مثل من وقتی موتور ماشین روشن است این کار را

بکن!))

التماس دعا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۷
سید محمد حسین تابعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی