موج زندگی

برای تازه شدن هیچ وقت دیر نیست زندگی ادامه داره...

موج زندگی

برای تازه شدن هیچ وقت دیر نیست زندگی ادامه داره...

موج زندگی

ما در تلاشیم وبلاگی طراحی کنیم تا بتونه پاسخگوی نیاز های شما عزیزان باشه...

پس با نظرات سازندتون به بهتر شدن وبلاگ کمک کنید.

لازم به ذکره که نظرات شما حتما مشاهده و پیگیری میشه.

منتظر شما هستیم.

کپی باذکر منبع و یه دونه صلوات آزاده ( ;

ماه مهر

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۰۷ ب.ظ

به نام خدا

ماه مهر است دبستان مرا باز کنید

قصه ی خاطره های دلم آغاز کنید


ماه مهر است دلم مهر شما میخواهد

رونق آب وگلم مهر شما میخواهد


ماه مهر است و من باز پریشان توام

تشنه ی جرعه ای از جام گل افشان توام


ماه مهراست بیا برکت بارانم باش

همچنان مهر فروزنده، فروزانم باش

ماه مهر است بیا عاطفه بارانم شو

یبیدر زمستان دلم باغ بهارانم شو


باز هم گرمی آغوش زمستانم باش

باز هم همسفر راه دبستانم باش


تا ابد گرمی دستان شما مهد صفاست

تا ابد گوشه ی لبخند شما قبله ی ماست


مانده ام چشم به در پشت دبستان شما

باز کن درب دلت، جان من و جان شما

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۲/۰۶/۳۰
محمد منتظری

نظرات  (۱)

۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۳:۲۷ محمدامین ایمنی
سلام
ارزوی موفقیت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی